  • Data: 2002-11-01 16:11:23
    Temat: Re: Co powinno byc na pieczatce?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Nov 2002, Kaja wrote:

    >+ On Fri, 1 Nov 2002 00:46:38 +0100, Leszek.Pawlisz wrote:
    [...]
    >+ > Pytanie jak w temacie.
    [...]
    >+ Nie widziałeś jeszcze nigdy w życiu pieczątki firmowej
    >+ i nie wiesz co na niej może być?

    wKF:
    pytanie było nie co "może być" a co "powinno być".

    Ad rem:
    W którymś poradniku widziałem, że na "głównej" pieczątce
    firmowej (tej którą stemplujesz dokumenty bankowe, US
    i inne "podobnie urzędowe" - *o ile* stemplujesz, ale
    na VAT-5 np. miejsce jest) ma być REGON;
    jak to tam było: "z przepisów prawa wynika..." (albo
    podobnie: "zgodnie z prawem").
    Zeznaję że jak dotąd nie szukałem podstawy prawnej owego
    twierdzenia. Jeśli to prawda - to całkiem sporo pieczątek
    które widziałem tego wymogu nie spełnia, więc branie
    ich "za wzór" jest takim sobie pomysłem ;)

    >+ Gdzieś Ty się uchował?

    Może wobec tego krótko potwierdzisz że twoim zdaniem
    REGON jest niepotrzebny bo taki przepis nie istnieje
    (skoro proponujesz wziąć "przykład z oglądanych") ?

    IMHO tak jak pisał Karol - "stosownie do potrzeb", ale
    pieczątka z "bazowymi" informacjami rozwiazuje problem
    "posiadania ich pod ręką" :)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (pełna nazwa, adres, NIP, REGON i nr telefonu :))