  • Data: 2003-03-03 12:07:31
    Temat: Re: Co powinien zrobić zarząd wspólnoty?
    Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Łukasz" pyta:
    > A co gdyby wspolnota była w starej kamienicy? Przeprowadzamy genrelny
    > remont, wszyscy dokładają sie po tyle samo po czym ja sprzedaje smój
    udział
    > i dostaje x, ktoś sprzedaje swój np 2x większy udział i dostaje 2x. Obaj
    > włożyliśmy w remont tyle samo, ale on dostanie 2x więcej, uczciwe?

    Dlatego na fundusz remontowy składamy się właśnie wg. udziałów. I tak
    powinno być.
    Co innego to sprzątanie. Dlaczego 4 osoby z mniejszego mieszkania mają
    płacić mniej niż jedna z 2x większego?
    Można nawet posunąć się dalej. Te 4 osoby brudzą moją własność w części
    wspólnej. Tylko niech ktoś mi pokaże te moje 7% :-)

    Podsumowując:
    - fundusz remontowy według udziału
    - reszta wg. osób zamieszkujących lokale.

    I to moim zdaniem jest sprawiedliwe rozwiązanie.
    Bo nie należy mylić remontów i inwestycji z np. sprzątaniem czy wywożeniem
    śmieci.

    Pozdrawiam, Chopek.