  • Data: 2009-02-05 21:26:36
    Temat: Re: Co można zrobić z wyłudzeniem nienależnej opłaty?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 05 luty 2009 22:15
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmflah$mhp$1@inews.gazeta.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Generalnie i w całym kraju 997 lub 112 :-)

    Oj przecie nie będę dzwonił do bramkarza. Tam się dzwoni, jak coś się dzieje
    już...

    Myślałem o kontakcie z którąś z tych sekcji:
    http://www.gliwice.slaska.policja.gov.pl/kontakt/

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2