    From: "Beata Be" <b...@p...NOSPAM.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mozna zrobic, gdy bankrutuje spoldzielnia?
    Date: Sun, 15 Dec 2002 20:30:55 +0100

    Użytkownik "Sl@o" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    news:1661-1039852576@h4-ursus5.spray.net.pl...
    > Co mozna zrobic, gdy bankrutuje spoldzielnia?

    Chyba odpowiadasz za dlugi tylko do wysokosci swoich udzialow - na ogol sa
    to niewysokie kwoty.
    Jesli chodzi o spoldzielnie mieszkaniowa i Twoje mieszkanie - to nalezy jak
    najszybciej probowac przeniesc prawa do lokalu na Ciebie (i innych
    'szczesliwcow). Nie jestem prawnikiem, wiecej Ci potrafie powiedziec. Samej
    udalo mi sie umknac przed taka mozliwoscia
    pozdrawiam
    Beata