    From: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mi grozi...
    Date: Mon, 11 May 2009 13:52:12 +0200

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał:

    > Co za głupie pytanie!

    Pytanie jak najbardziej na miejscu, bo odniosłem się do Twojego zdania:
    "buractwem jest spuszczanie powietrza z kół w ramach represji,
    nie mówiąc o waleniu w kogoś paralizatorem."

    Otóż autor wątku nie zaatakował paralizatorem w ramach represji
    za parkowanie.

    Żeby było jasne - nie popieram spuszczania powietrza z kół,
    masz racje, że jest to tzw. buractwo.
    Jednak reakcja na bezpośredni atak fizyczny jest czymś oczywistym
    i kazdy ma prawo *się* bronić. Obrona paralizatorem w takiej sytuacji
    jest dozwolona.

    Krystian