    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Sun, 19 Aug 2007 14:35:14 +0200

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 19 sierpnia 2007 14:12
    (autor swen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <EsWxi.8097$ka7.3885@newsfe4-gui.ntli.net>):

    > Aha, czyli cale to zamieszanie wokolo DO i miejsca zameldowania jest dl
    > wierzycieli... no wspaniale - gratuluje pomyswlowosci. Jak sadze z twojej
    > wypowiedzi wynika, ze kazdy w Polsce to dluznik,

    Owszem, każdy. Nie da się żyć bez zobowiązań. Masz takowe wobec różnych
    instytucji a czasami także wobec osób fizycznych.

    > uciekinier i ogolnie
    > przestpca. Dla ciebie nie istnieja inne powody zmiany miejsca zamieszkania
    > czy nazwiska.

    Z jednoczesną obawą przed tym, że ktoś się o tym dowie? Nie bardzo, poza
    Programem Ochrony Świadków, ale tu trzeba i tak współpracować z ONYMI.

    > Wiesz, niewolnikiem sie urodziles i nim pozostaniesz.

    Jak każdy.

    > Dla ciebie idalnie
    > jest jesli ktos wskaze ci co masz robic, jak, kiedy i ile musisz za to
    > zaplacic. Ale wez poduwage, ze sa tez ludzie ktorzy potrafia myslec,
    > potrafia cenic swoje pieniadze a przedewszystkim wlasny CZAS, pamietaj, ze
    > sa ludzie (naszczescie wiekszosc) dla ktorych "osobiste" problemy sa
    > wazniejsze niz rzadowe przekrety.

    To może załóżcie własne państwo? Bo jak na razie żadne nie pasuje do Twojej
    wizji rupta co hceta.

    > Widzisz, gdyby moje poloenie tak samo myslalo, do dzis byl by PRL - pomysl
    > o tym.

    No pacz, to ty zepsułeś PRL? No i co? teraz uciekłeś do UK, narzekasz na
    obecny rząd, który wywalczyłeś? Hm... Tak ładnie żarło i zdechło?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl