  • Data: 2002-07-17 12:15:16
    Temat: Re: Cisza nocna
    Od: Arcimek <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Michal Kukula wrote:
    > Zadzialal silowo - wzial plyte "Folklor Afryki" zawierajaca (z calym
    > szacunkiem) wylacznie bicie w tam-tamy polaczone z wyciem, ustawil glosnosc
    > na full i poszedl na kilkugodzinny spacer.
    > Zadzialalo, sasiad zrozumial aluzje.

    Sa ponoc plyty z godzinnym nagraniem pracujacej kosiarki do trawy
    ;o))))))))
    Tez mialem problem z sasiadem z gory, po krotkiej konfrontacji typu: kto
    ma wiecej watow (u mnie obrazki pospadaly ze sciany) juz nie slucha na
    caly regulator :o)
    (Ja zreszta tez.... wole sluchawki)

    A co do odglosow w nocy... przez pierwsze 2 lata (nowy budynek) tez mi
    przeszkadzalo chodzenie, jezdzenie ich dziecka na jakims rowerku i
    tupanie, rozmowy itp....
    teraz juz sie przyzwyczailem do tych odglosow :o)
    (za to odzwyczailem sie od dzwiekow sasiedzkich w mieszkaniu moich
    rodzicow... a mieszkalem tam sporo lat.......)

    --
    Darek Arcimowicz
    Szczecin

    a...@t...pl