  • Data: 2002-07-17 14:38:27
    Temat: Re: Cisza nocna
    Od: "......---Robol---....." <e-mail: robol@skynet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:727a.00001544.3d355168@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    > Mam pytanie związane z tym, co w tytule. Mieszkam w 4-piętrowym
    budynku.
    > Proszę, uświadomcie mnie, czy poruszanie się po swoim mieszkaniu po godz.
    22-ej

    > Milena

    Przed laty pusciłem w południe radyjko [maluteńkie- na dwa paluszki] na
    połowę głośności ..Sąsiadka z góry wezwała policję. Nie zamknęli mnie ;}
    A znam autentyk wielce dziwny [z innego bieguna]. W bloku gość około północy
    puścił muzykę ile Bozia mu dała w wielgachnych kolumnach. Za chwilę kiedy
    usłyszał dzwonek u drzwi uchylił je lekko i walnął pięścią w stojącą w
    ciemności pod drzwiami postać. Ja byłem w szoku kiedy zorientowałem się w
    szczsegółach. Pytałem gościa dlaczego uderzył , kiedy nie wiedział kto jest
    pod drzwiami... - On na to, że to tylko jakiś debilny sąsiad mógł się
    odwarzyć o północy niepokoić go pierdołami ... I dlatego "profilaktycznie "
    walnął.... Należy przyzanć, że żaden sąsiad nie wyskoczy mu z niczym. Ma
    chłopina posłuch w bloku... Tak-że różnie można podchodzić do problemu ciszy
    w bloku...... Ja generalnie staram się być ugodowy z innymi i jeśli
    im coś przeszkadza, a mogę to zmienić --nie ma sprawy. A zbyt głosną muzykę
    u innych wyleczyłem puszczając odgłos startujących samolotów [full mocy
    oczywista] z muzyki Ping Floydów... Działa w pierwszych
    sekundach......;}}}}}}}}

    Robol