  • Data: 2002-07-17 11:59:35
    Temat: Re: Cisza nocna
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

    > Moja sasiadka co niedziela robi schabowe.
    > A ja sie zastanawialem, dla czego slychac LUPANIE w niedziele o swicie.
    moze mieszkasz tam gdzie ja:-)
    ale moja zaczynala o 7 rano ,a do tego dopoki zyl jej maz to sluchal mszy o
    dziewiatej rano trzymaja radio na kaloryferze:-))))
    czasami budzilam sie jak na oltarzu ofiarnym, za to jak moj pies zaszczekal
    to szkoda gadac - police mi wzywala - a policji - do kolezanki mileny - nie
    boj sie wogole:-)

    > Prawnej? Zalezy od regulaminu spoldzielni.
    napewno jest napisane ze cisza nocna obowiazuje od 22

    aha - u mnie jeszcze przeszkadzalo pranie w nocy oraz uzywanie ...
    UBIKACJI!!!! (wyjasniam iz w bloku nikt nie ma automatow tylko zwykle
    dolnopluki)

    jedynm zdaniem na zakonczenie: jesli nie chcesz toczyc wojen - chodz w
    pantofalch, a jak masz wszystko w nosie - to sie nie przejmuj i zyja jak
    lubisz

    ania