    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciekawy kazus prosze o pomoc!
    Date: Sat, 9 Jul 2005 22:40:17 +0200

    Użytkownik "Michal Chojnacki" <h...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dap8p8$dat$1@inews.gazeta.pl...

    > nie do konca bowiem warunkiem było potwierdzenie ze wykonane było ono
    bez
    > zastrzezen tzn dokladnie potwierdzenie tego przez zleceniodawce

    Potwierdnienie wykonania zlecenia jest po prostu oświadczeniem woli
    zleceniodawcy i wykonaniem lub nie zlecenia ma zwiazek luźny tak
    naprawdę, by nie powiedzieć wprost, ze zaden. jesli zleceniobiorca
    zlecenie wykonał, to wobec odmowy potwierdzenia tego przez zleceniodawcę
    spokojnie może skierować się do sądu, który zamiast zleceniodawcy uzna
    wykonanie zlecenia.

    > owszem tak jest w najbardziej ogolnym postrzeganiu tego przypadku ale
    > praktyce....
    >
    > roszczenie niepowastało bo ktos kto mal zaplacic nieprazyjol dokumentu
    na
    > podstawie ktorego powastawalo roszcznie, wobec tego w przypadku
    ponownego
    > wystawienia faktury i ponownego braku akceptacji roszcznie
    niepowstaje...
    > powstaje dopiero po wezwaniu do zaplaty i niewazne cze 5 lat temu czy
    dopiero

    A co ma do rzeczy przyjęcie czy nie wezwania do zapłaty? Czy odmowa jego
    przyjęcia ma być pwoodem uznania, ze roszczenie nie występuje?

    > taka jest prawidlowa odpowiedz moi drodzy...

    Wg kogo?