  • Data: 2004-09-10 11:07:19
    Temat: Re: Ciekawe co Wy na to - JUSTUS
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il> szukaj wiadomości tego autora

    odpowiem pod tym postem na wszystkie poprzednie.

    nie chce mi sie pisac tego samego raz jeszcze, ale widze ze do niektorych
    trzeba kilka razy:
    1. chlopak byl NIEWINNY - wyleciala wlascicielka i powiedziala" nie bijcie
    go, to nie ten", na co jeden z czarnochow "dojebiemy kurwie, napewno
    zasluzyl"
    2. policje wezwali nie ochroniarze a gapie
    3. policja uwolnila niewinnego chlopaka dopiero !UWAGA! po moje interwencji,
    przez co narazilem sie i policji i justusowi (patzr moj nastepny post nt.
    ublizania - nie zalowalem sobie)

    masz jakies watpliwosci panie RT ?