  • Data: 2007-12-24 01:56:00
    Temat: Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sky napisał:
    > Inspiracja NAJCZĘŚCIEJ jest pomysłem jednostki.

    Inspiracja jest działaniem, bodźcem, które przychodzi z zewnątrz :)
    W jej wyniku może powstać pomysł w głowie jednostki.

    > Koło też ktoś pierwszy wymyślił...

    Nie wiemy czy to był wynalazek pojedynczej osoby czy też wynik
    współpracy dwóch lub więcej osób.

    > o podróżach na księżyc również ktoś pierwszy pomyślał,
    > powiedział, napisał książkę...a idea później
    > roznosi się przez wielu...zresztą indywidualnie
    > też niejednorotnie wielu na raz wpada na to samo
    > zupełnie oddzielnie...tyle że ktoś ma donośniejszy
    > głos...

    Tyle, że nie wszystkie pomysły są od A do Z wynikiem myślenia jednej głowy.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info