    From: "WM " <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Chamstwo i brak szacunku w sądzie
    Date: Sun, 2 Sep 2007 11:51:31 +0000 (UTC)

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Niestosowanie sie do polecen sadu i obowiazujacych przepisow to ma byc
    > krzywda ?

    Zastosuję Twój sposób argumentacji ;-)
    A jeżeli sąd każe mu wyskoczyć przez okno, to ma to zrobić?

    Dla sprawy obecność świadka nie jest już potrzebna,
    gdyby sąd chciał to ma możliwosc dokonczenia sprawy
    bez niego w oparciu o jego zeznania w śledztwie.

    Cytuję słowa profesora:
    ''Sąd twierdzi, że obowiązuje go zasada bezpośredniości,
    że świadek musi być na rozprawie. A ja wiem, że jeżeli świadek
    uporczywie się nie stawia, można wykorzystać jego zeznania z akt.
    Sąd jednak tego nie robi, nie wykorzystuje tego przepisu.
    Mogę wyrazić domniemanie, dlaczego tak się dzieje.
    Podejrzewam, że to dintojra. Ja się niejednokrotnie
    wypowiadałem na temat sądownictwa, że to zgniły system.
    I system odpowiedział. ''

    WM