    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cenzura
    Date: Fri, 21 Jun 2024 14:28:32 +0200
    <v4k18u$3at90$2@paganini.bofh.team> <v4k7pf$3ge2i$1@dont-email.me>
    <v4m04i$3ir22$2@paganini.bofh.team>
    <i340veb8kgok.otpvsgusbf7e$.dlg@40tude.net>
    <v4pb73$3soii$1@paganini.bofh.team> <v4pcm6$lnmt$1@dont-email.me>
    <v4r8j8$4in4$2@paganini.bofh.team> <v4rkcn$19frp$1@dont-email.me>
    <v4rrbj$5elg$2@paganini.bofh.team> <v4rsid$1b31v$1@dont-email.me>
    <v4u831$duoj$1@paganini.bofh.team> <v4uduo$1u2vg$2@dont-email.me>

    W dniu 19.06.2024 o 13:03, alojzy nieborak pisze:

    > Chodzi o to że Piskorskie z Korwinem mają więcej kasy więc niech se
    > wyjaśniają czemu państwo ich blokuje.

    Nas blokuje, NAS nas pozbawia informacji z legalnych źródeł.. Jakim
    kurwa prawem?

    > Przez 5 miesięcy nie widziałem jego postów na usenecie, a wczoraj jak
    > napisałem że jest wycinany to dziś widzę pojawił się.
    > Cud. Albo on sam coś pozmieniał.

    Może, ale ja stawiam na złych ludzi którzy z owym serwerem nie mają nic
    wspólnego.

    > Jest cenzura, chyba największa na jutuibie. Trza wiedzieć na jakie
    > słowa mają czujki ustawione i używać słów zamienników.

    I taka cenzura serwisu jest jak najbardziej zrozumiała. O ile oczywiście
    bierze ona pod uwagę schematyczne mechanizmy wymienione w regulaminie a
    o blokowaniu nie  decyduje jakiś nawiedzony kretyn. Kiedyś ktoś taki
    zabawiał się w moderatora grupy "historia", ta łajza dopuszczała średnio
    co dziesiątą moja wypowiedź, mimo tego że nie łamałem regulaminu na
    milimetr.