    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cenzura
    Date: Mon, 17 Jun 2024 17:01:05 +0200

    On Mon, 17 Jun 2024 14:45:58 +0200, Trybun wrote:

    > Nie mam pojęcia o czym prawisz dobry choć mało sprawny na umyśle
    > człowieku. Nie rozumiesz istoty skurwienia reżymu? Ja wolny człowiek z
    > pełnią praw rano wstaje i chcę się zorientować co się dzieje w świecie,
    > klikam sobie na "Myśl Polską", a tu okazuje się że jakaś łajza
    > zablokowała stronę, klikam na "Sputnik", to samo, klikam na inne strony,
    > wszystko poblokowane. Teraz pytanie dlaczego podobno demokratyczne
    > władze w demokratycznym kraju pozbawiają mnie dostępu do informacji, kim
    > ja oficjalnie wolny człowiek dla nich jestem? I dlaczego proponujesz w
> [...]

    Jesli to ruska propaganda, to może i dobrze, że zablokowali :-P

    Ale ciekaw jestem o co poszło z tym nczas.com.
    I jak to się ma do prawa ... tzn widać jak się ma - jest stosowna
    ustawa, instytucja wystąpiła, uzasadnienie tajne, odwołanie
    niemożliwe. To juz ponad rok, i dalej zablokowane.
    A jednoczesnie jest nczas.info, i tego nikt nie blokuje?

    Właściciel ten sam, redakcja ta sama ... państwo z dykty czy co?

    J.