  • Data: 2005-02-23 08:34:44
    Temat: Re: Centrum Handlowe - czy obiekt użyteczności publicznej ?
    Od: "Marcin Szczepanek" <a...@z...w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xmarcel" <x...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:cvfdj1$v92$1@news.lublin.pl...
    > Marcin Szczepanek na pl.soc.prawo w poscie

    > nie, to jest rozporzadzenie
    > sklep nie jest budynkiem uzytecznosci publicznej w rozumieniu _ustawy_ o
    > gospodarce nieruchomosciami z dnia 21 sierpnia 1997r
    >
    > --
    > pozdrawiam, xmarcel

    Ja przytoczyłem definicję budynku użyteczności publicznej z rozporządzenia i
    wg. niej obiekt handlowy jest takim budynkiem!!!!!!!!!!!!!

    Czy przytoczona przez Pana ustawa o gospodarce nieruchomosciami z dnia 21
    sierpnia 1997r definiuje pojęcie budynku użyt.pupl.?
    Jeśli tak to proszę o jej definicję.

    pozdr.Marcin