  • Data: 2005-02-23 11:52:16
    Temat: Re: Centrum Handlowe - czy obiekt użyteczności publicznej ?
    Od: "Marcin Szczepanek" <a...@z...w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

    > rzeczywiscie, ustwa ta mowi o celu, a nie budynku, moja wina.
    >
    > jezeli chodzi o odpowiedz dla inicjujacego watek, to musimy sie
    > dowiedziec w jakim kontekscie potrzebuje tej definicji.

    Chodzi o przetargi z zamówień publicznych, które wymagają wykazania się
    referencjami na budowę obiektów użyteczności publicznej.
    Stąd powstało pytanie o centra handlowe, czy możne je zaliczyć do tego
    rodzaju obiektów.

    Według mnie można na podstawie jedynej definicji w przytaczanym przeze mnie
    rozporządzeniu,
    natomiast nie jestem prawnikiem i być może są inne źródła, które coś na ten
    temat mówią, stąd moje pytanie na forum i dyskusja z Panem.

    pozdr.Marcin