  • Data: 2005-02-23 12:02:05
    Temat: Re: Centrum Handlowe - czy obiekt użyteczności publicznej ?
    Od: xmarcel <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Szczepanek na pl.soc.prawo w poscie
    <cvhqps$htg$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Chodzi o przetargi z zamówień publicznych, które wymagają wykazania
    > się referencjami na budowę obiektów użyteczności publicznej.
    > Stąd powstało pytanie o centra handlowe, czy możne je zaliczyć do tego
    > rodzaju obiektów.

    w tym swietle sadze, ze spokojnie centrum handlowe mozna potraktowac na
    rowni z obiektami uzytecznosci publicznej. chodz czy nim jest pewnosci
    nie mam.
    wlasnie, ja tez prawnikiem nie jestem, watek potraktowalem niejako
    osobiscie, w kontekscie prawa wywlaszczeniowego, z ktorym sie ostatnio
    musialem zapoznac.

    ps. na usenecie wszyscy pisza do siebie "na Ty", to taki sympatyczny
    zwyczaj
    --
    pozdrawiam, xmarcel

    za skutki wprowadzenia w zycie moich teorii _nieodpowiadam_ ;)