eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCentralwings i odszkodowania › Re: Centralwings i odszkodowania
  • Data: 2008-09-13 16:43:13
    Temat: Re: Centralwings i odszkodowania
    Od: Sarpedon <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Ale o co chodzi? Stan techniczny samolotu jest zalezny od przewoznika.

    niekoniecznie i nie zawsze.

    jesli to nagla awaria (a to spisane jest w protokole naprawy), to jest
    to tzw. zaistnienie nadzwyczajnych okoliczności, których nie można bylo
    uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków.

    natomiast, jesli protokol naprawy zawiera informacje o zlym stanie danej
    czesci (np. zardzewiala, uszkodzona czesc spowodowala uszkodzenie innej)
    to wowczas jest wina przewoznika. wgladu do protokolu naprawy
    pasazerowie jednak nie maja, ULC jedynie moze pomoc.

    dodam natomiast, ze wymiana polowy czesci w samolocie, by uniknac
    niespodziewanej awarii to NIE JEST racjonalny srodek

    reguluje to:
    artykul 5 Rozporządzenia (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i
    Rady z dnia 11 lutego 2004 r. ustanawiające wspólne zasady odszkodowania
    i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo
    odwołania lub dużego opóźnienia lotów, uchylające rozporządzenie (EWG)
    nr 295/91 Tekst mający znaczenie dla EOG.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1