    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ceneo.pl a oferta sklepów internetowych
    Date: Mon, 29 Dec 2008 00:41:09 +0100

    W wiadomości
    news:52dd7e82-a888-45d2-bde8-7aa3a76349eb@v5g2000prm
    .googlegroups.com
    NeoRex[PL] <n...@g...com> pisze:

    > Fakt Jotte może nie kojarzę, bo przyznam szczerze pierwszy raz
    > korzystam z grup dyskusyjnych, a co za tym idzie z tej grupy również
    > pierwszy raz.
    > Bocze się ponieważ poczułem atak na swoją osobę. Taka reakcja
    > podprogowa...
    > A znam z różnych for dyskusyjnych przypadki krzykaczy którzy naprawdę
    > uprzykrzają życie, mam nadzieje że za takiego nie zostałem uznany. Bo
    > Ciebie właśnie za takiego uznałem(pierwszy temat... i od razu taka
    > reakcja z Twojej strony). Automatycznie nastawiłem się na starcie z
> [...]
    Wszystko jest wg mnie OK, starcia się zdarzają, poglądy się ścierają, czasem
    ostro, obrażanie się na to nie ma sensu i to tyle.
    Do meritum.
    Nie masz za bardzo mozliwości ruchu IMO.
    Handel sieciowy u nas raczkuje, reguły kalekie, no i nie wszystko jest sens
    tak kupować. Trzeba czasu.
    Moja rada w twojej kwestii?
    Wkurzysz się - olać i kupić normalnie.
    Laptok to nie długopis. Popatrz na warunki serwisowe, nie tylko na cenę.

    --
    Jotte