  • Data: 2008-01-26 11:22:39
    Temat: Re: [CYFRA+] Czy umowa może PRZECZYĆ LOGICE ???
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Z tego co pamiętam umowa jest zawarta na czas określony, bodaj dwa lata.

    Na mojej umowie jest napisane, że na 12 miesięcy. Jest to napisane wyraźnie
    na pierwszej stronie pogrubionym drukiem i w pogrubionej ramce na dodatek!

    > zatem przez te dwa lata wypowiedzieć jej nie możesz. Możesz ją
    > wypowiedzieć na 30 dni przed upływem terminu,

    terminu ale czego? Bo jeśli jest to termin KOŃCA OBOWIĄZYWANIA UMOWY to
    znaczy, że po tym końcu już mnie umowa nie obowiązuje! PROSTE??

    > albo umowa ulegnie
    > przekształceniu w umowę na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem
    > wypowiedzenia.

    ale skoro PRZESTAŁA OBOWIĄZYWAĆ to se może "się przekształcać" tylko NIE NA
    MÓJ KOSZT!!!

    > Ja tu akurat żadnej sprzeczności dopatrzyć się nie potrafię.

    może miałeś dwóję z matematyki...

    --
    Seryozha