  • Data: 2008-01-27 11:33:43
    Temat: Re: [CYFRA+] Czy umowa może PRZECZYĆ LOGICE ???
    Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Każda z umów gsm jest umową na czas nieokreślony, z zakazem wypowiedzenia
    > w okresie pierwszych 12 czy 24 miesięcy.

    Regulamin jednej z sieci GSM

    Par 14 - Czas trwania umowy
    1. Strony zawierają umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych na
    czas nieokreślony, począwszy od dnia jej podpisania przez strony.
    2. W szczególnych przypadkach umowa zostaje zawarta na czas określony.
    (np. promocje)
    3. Umowa zawarta na czas określony przekształca się, po upływie czasu na
    jaki została zawarta, w umowę na czas nieokreślony, chyba że Abonent
    złożył dyspozycję nieprzedłużania umowy ponad okres na jaki została zawarta.

    > Abonent może zwykle taką umowę
    > wypowiedzieć z zachowaniem 30-dniowego (lub miesięcznego?) okresu
    > wypowiedzenia przed upływem owego zastrzeżonego okresu.
    > Później zwykle są okresy wypowiedzenia 30-dniowe (lub miesięczne?),
    > jeszcze się nie spotkałem z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia w
    > przypadku umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych (mówię o gsm, jak
    > to robi tepsa to nie wiem, bo telefonu z drutem w życiu nie miałem).

    Ale Cyfra tak to sobie wymyśliła i jeśli się podpisało iż "otrzymałem i
    znam treść regulaminu umowy o abonament..." to pozamiatane.

    --