  • Data: 2008-01-26 19:48:08
    Temat: Re: [CYFRA+] Czy umowa może PRZECZYĆ LOGICE ???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seryozha" <S...@o...onet.eu> napisał w wiadomości
    news:fnfs22$il2$1@news.onet.pl...

    > Na mojej umowie jest napisane, że na 12 miesięcy. Jest to napisane
    > wyraźnie
    > na pierwszej stronie pogrubionym drukiem i w pogrubionej ramce na
    > dodatek!

    Może. Ale to nic nie zmienia w kwestii merytorycznej.

    > terminu ale czego? Bo jeśli jest to termin KOŃCA OBOWIĄZYWANIA UMOWY to
    > znaczy, że po tym końcu już mnie umowa nie obowiązuje! PROSTE??

    Nie. Po peiwrwsze w umowie jest zapis o jej automatycznym przedłużeniu. Po
    drugie nawet jakby go nie było, to przepisy prawa cywilnego w wypadku
    kontynuowania umowy uznają ją za zawartą na czas nieokreślony.

    > ale skoro PRZESTAŁA OBOWIĄZYWAĆ to se może "się przekształcać" tylko NIE
    > NA
    > MÓJ KOSZT!!!

    By się nie przekształciła, musisz ją wypowiedzieć.

    > może miałeś dwóję z matematyki...

    Akurat nie.