    From: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [CROSS] Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Date: Tue, 18 Dec 2007 08:57:26 +0100

    Dnia 17.12.2007, o godzinie 20.55.44, na pl.soc.prawo, mvoicem napisał(a):

    > Ludzie nie mieli kiedyś takiego p....lca na punkcie swojej tapicerki.

    Zawsze mieli. Nie chodzi o błoto, bo to żaden problem. Chodzi o gówno. To
    naprawdę spora różnica i chyba nie muszę wyjaśniać jaka.

    > Pamiętam. Tyle że sam sobie musiałem to zmywać, dzięki temu uważałem gdzie
    > chodzę.

    Jasne... Następny geniusz, który pamięta wszystko od urodzenia. ;P O
    przepraszam... od trzech lat. :)

    > A i owszem. Coś w tym złego?

    Nic. Ale na co to komu potrzebne? Czy jeżeli ludzie przez lata robili coś
    źle to znaczy, że nie jest źle, bo przez lata to robili? Jaki problem
    sprzątnąć po psie? Dyshonor, czy jak? Jak dyshonor to z psa zrezygnować.
    Normalnie jakbym widział Dzień świra.

    > To co opisujesz dalekie jest od umorusania się.

    Nie ja pisałem o umorusaniu, ale skoro do tego dochodzimy, to oto historia
    prawdziwa. Dziecko wlazło w gówno. Dwuletni brat zabrał się za jedzenie
    buta. To jest nawet bardziej niż umorusanie się. Proponuję zostać ojcem i
    wtedy pisać cokolwiek o dzieciach i psim gównie. Tego typu własne
    doświadczenia są bezcenne i daleko wyprzedzają nawet najlepszą wyobraźnię.
    :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*