  • Data: 2007-12-17 16:58:33
    Temat: Re: [CROSS] Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15.12.2007, o godzinie 14.54.23, na pl.soc.prawo,pl.pregierz, mvoicem
    napisał(a):

    > Mój kontrargument może nie taki rzeczowy, ale od kiedy pamiętam psy zawsze
    > srały na trawę, i nie pamiętam żadnego przypadku ze swojego dzieciństwa
    > żebym ja albo któryś z moich kolegów się jakąś kupą umorusał.
    >
    > Wdepnąć, to się owszem, czasem wdepnęło. Ale rodzicom takimi rzeczami głowy
    > nie zawracałem, tylko szedłem myć buta do łazienki.
    >
    > A pies był w co drugim mieszkaniu, nie to co teraz.

    Samochodu pewnie też nie miałeś i nie przejmowałeś się tym, że jako
    trzylatek mógłbyś brudzić tapicerkę. Zresztą pewnie nie pamiętasz jak
    miałeś trzy lata i wkurzony tatko czy mamcia musieli znowu te gówna z
    Twoich butów zmywać. Za to pewnie dobrze pamiętasz śmichy i chichy, kiedy w
    klasie zaczynało śmierdzieć i się okazywało, że to któryś z kumpli wlazł w
    gówno... :) Ubaw był, ale nie dla tego co wlazł. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*