  • Data: 2020-12-18 18:25:56
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAC97B54A75E3Bbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    sty-antygenowe-sa-wiarygodne/79653

    >Mam takie dane ze u nas stosowano PCry wiec po co wciskac do rozmowy
    >kwestie nieobecnych testów?

    Bo rozmawiamy o tych innych testach.

    I linkowalem ci tez stare opinie polskich lekarzy, ze one sa
    calkowicie nieprzydatne, wlasnie z powodu bledow.

    >Wszystko kwestia prawdopodobienstwa.
    >Ale 20% to nie 40%...

    Bo to druga generacja.
    Ale tez 20% to "co piaty zly".

    Chcesz testowac pracownikow domu opieki na wejsciu, aby ci zaden nie
    przywlok wirusa, wiedzac, ze co piaty nie zostanie wykryty ?

    J.