  • Data: 2020-12-12 17:59:44
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przechowuję takich chwilowo robionych statystyk, więc nie mam
    > gdzie. Skąd masz te dane? Bo na stat.gov ich nie ma. Przy takim
    > trendzie pewnie z 75.000 do końca roku należy się spodziewać, a to
    > da 500.000 w roku, czyli można szacować, ze mniej więcej 100.000
    > ludzi zmarło więcej, niż bez COVID-a.

    Wczesniej szacowałem na 470 ale rzeczywiście moze być wiecej.
    500 tysiecy to juz by był rekord rekordów.

    Te dane wyszukuje w roznych artykułach na ten temat.
    Dziennikarze pisza ze dane maja najczesciej bezposrednio z USC.
    Najczesciej ostatni tydzien jest mocno niedoszacowany bo nie wszystkie
    dane sa w systemach na bierzaco.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.