  • Data: 2020-12-12 01:07:36
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.12.2020 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Na koniec 48 tygodnia jest juz około 425 tysiecy...
    >
    > Dopisz sobie kilka tygodni:

    Nie przechowuję takich chwilowo robionych statystyk, więc nie mam gdzie.
    Skąd masz te dane? Bo na stat.gov ich nie ma. Przy takim trendzie pewnie
    z 75.000 do końca roku należy się spodziewać, a to da 500.000 w roku,
    czyli można szacować, ze mniej więcej 100.000 ludzi zmarło więcej, niż
    bez COVID-a.

    --
    Robert Tomasik