    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <5fc7f348$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc833ff$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcabf83$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcb8092$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fccca6b$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcd0ffc$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 06 Dec 2020 22:59:58 GMT

    > A co to? Jakiś uciekinier, ze trzeba go pochwycić? Nie da się tego
    > telefonicznie, radiowo ustalić? No i tu nie chodzi o tych COVID.
    > Krążą przeważnie ci zdrowi właśnie.

    Chłopie, jak karetka odbija sie od kilku szpitali a wszedzie pełno
    chorych to widocznie sie nie dało.
    Pewnie mogła jechac ze 300km na drugi koniec PL ale chyba nie o to
    chodzi.
    O zdrowych krazacych karetkami nie słyszałem - wszystkie historie o
    których słyszałem dotyczyły stricte pacjentów covid.
    Zreszta nie chodzi tylko o krązenie, karetki czekały równiez przed
    szpitalami ponieważ proces przyjecia pacjenta trwał godzinami, rowniez
    ze wzgledu na to ze az tylu było pacjentów.

    > Po co to komu? I jak byś chciał to ustalać?

    Serio mowisz? Umiera 70 tysiecy wiecej osób niz zwykle a ty sie pytasz,
    po co rzadzacy mieliby wiedziec, dlaczego tak sie dzieje?

    > Przede wszystkim dlatego, ze nagle może się okazać, że im się nie
    > opłaci jeździć i tyle.

    Ze kurwa co? Skad ten argument nagle wyciagnałes?

    > Większość krajów świata tak ma. W Amerykach pogotowie działa przy
    > Policji. W zachodniej Europie przy Straży Pożarnej. W dawnych
    > demoludach to jest6 w strukturach służby zdrowia, a ta została
    > poniekąd sprywatyzowana.

    > Niestety tego się obawiam. Chciał bym się mylić.

    > I koniecznie trzeba to realizować siłami krążącej po spirali
    > załogi pogotowia? W dobie Internetu, gdzie możemy szybko zbudować
    > program, który koordynatorowi będzie online pokazywać wolne łóżka?

    Jeszcze raz powtorze - ty tłumaczysz sprawy oczywiste... które jak sie
    okazuje w pewnych sytuacjach oczywiste nie sa.
    Co robisz jako policjant jak masz 5 osób na słuzbie a nagle dostajesz
    10 zgłoszen o pilna interwencje bo ktos chce kogos zabic?

    > Mnie pewnie nie uwierzysz. Zapytaj kogoś, kto brał i komu ufasz,
    > na jakiej podstawie lekarz wpisuje przyczynę zgonu :-)

    Dlaczego miałbym ci nie uwierzyc?

    > Nie załatwią. nie ma takiej technicznej możliwości.

    Dlaczego?

    > Pewnie masz rację.

    uf..

    > Nie, ale tam te dane znajdziesz :-)

    Czyli wiem ale nie powiem?
    Szkoda, ale trudno - poczekam.

    Czyli to by oznaczało ze de facto jest jeszcze gorzej bo te 70tysiecy
    to jest liczone optymistycznie a tak naprawde umarło z powodów
    medycznych jeszcze wiecej osób...?

    > Ale mniej ludzi, to mniej wypadków. Za to - przykładowo - więcej
    > interwencji domowych (bo z nudów chleją).

    > Poczekaj chwilę :-)

    Ok... skoro musze ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie