  • Data: 2020-12-01 12:54:11
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    sce,koronawir
    >>> us-w-polsce--szpitale-chca-zwrocic-koreanskie-testy-
    antygenowe,ar

    > Nie wiem czy to jest wadliwa partia, czy wadliwe 2 mln, czy po
    > prostu te testy kiepskie sa, a nie wadliwe.
    >
    > Czesi jakos podobnie pisali
    > https://www.stefczyk.info/2020/03/24/czesi-kupili-w-
    chinach-szybkie
    > -testy-na-koronawirusa-okazuje-sie-ze-wiekszosc-nie-
    dziala/

    > Nie bez powodu WHO twierdzi, ze tylko PCR ..

    Ach, teraz rozumiem. Czyli ta uwaga o 40% wadliwych tyczyła się tych
    testów ktorych dotychczas praktycznie nie wykorzystywalismy?

    > Tak swoja droga - Niemcy wiosna raportowali jakas kolosalna liczbe
    > zarazonych, i stosunkowo niewiele zgonow.
    > Czy oni przypadkiem nie stosowali "szybkich testow" ?

    Nie wiem.
    Niemcy akurat wiosna raportowali nie az tak mało zgonów, teraz u nich
    jest mało na tyle ze juz juz przegonilismy w liczbie zgonów pomimo
    ponad dwukrotnie mniejszej populacji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."