eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCCC rozpatrywanie reklamacji › Re: CCC rozpatrywanie reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <8...@g...com>
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    Subject: Re: CCC rozpatrywanie reklamacji
    Date: Wed, 18 May 2016 12:59:52 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 41
    Message-ID: <573c4b2b$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.164.115
    X-Trace: 1463569195 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 648 83.27.164.115:56483
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:755804
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
    >Śledzenie statusu reklamacji jest możliwe poprzez dedykowana stronę
    >której adres i kod dostępu otrzymałem podczas składania reklamacji.
    >15 dnia reklamacja miała ciągle status "w realizacji" więc napisałem
    >do nich że skoro nie odpowiedzieli w terminie to uznali moje
    >żądanie(zwrot kasy) i podałem nr konta do zwrotu >kasy.
    >Odpisali że 13 dnia telefonicznie poinformowali że reklamacja
    >rozpatrzona negatywnie.
    >Bzdura bo nie informowali. 13 dnia zadzwonili na mamy telefon i
    >powiedzieli ze są opóźnienia w realizacji reklamacji że buty sa u
    >producenta.

    No, nie wiem jak to na obecnych przepisach, reakcja jednak jakas byla
    ...

    >Z ich systemu śledzenia reklamacji jasno wynika że reklamacja została
    >odrzucona dopiero 17 dnia
    >Wysłałem więc ponownie pismo że proszę o zwrot kasy, dołączyłem,
    >zrzuty z ich systemu reklamacyjnego a oni uparcie twierdzą że
    >poinformowali w terminie.

    >Pani Rzecznik dodała że nikt z CCC na sprawy się nie zjawia, sprawy
    >najczęściej są rozstrzygane na korzyść konsumenta i dopiero wtedy CCC
    >zwraca kasę.
    >Przećwiczę więc tę drogę.
    >Dziwi mnie takie postępowanie CCC ale widocznie klienci odpuszczają a
    >ci co nie odpuszczą to jest ich tak mało ze opłaca się robić jak
    >wyżej.
    >Dość dobrze mam przećwiczone procedury "niezgodności z umową" np.
    >ostatnio Decathlon z powodu nieterminowej odpowiedzi dobrowolnie i
    >bez żadnych problemów oddał mi za >rower ok 2tys, wcześniej X-Com tez
    >problemów nie robił.
    >A CCC uparte;) Jak czytam w sieci to ludzie masowo piszą że CCC olewa
    >ich reklamacje.

    Widac takie g* buty robia, ze lepiej olewac reklamacje :-)

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1