eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa" › Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa"
  • Data: 2007-07-12 22:01:55
    Temat: Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:f763oi$puq$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > No właśnie w wyniku prowokacji nie zdobyto tych dowodów. Jak na razie to
    > wiadomo tylko, że go ktoś o coś Leppera _podejrzewał_ i _podejrzewa_. A
    > więc nic nie ma więcej!

    Nawet nikt go nie podejrzewa chwilowo. Na obecny stan rzeczy, to jedynie
    jeden z zatrzymanych go pomawia i to nie do końca bezpośrednio.

    "Andrzej K., jeden z dwóch aresztowanych w aferze korupcyjnej w
    ministerstwie rolnictwa pośrednio obciąża Andrzeja Leppera. - Piotr R.
    powiedział mi, że jeden z tych 3 mln musi być dla Leppera, bo poniżej
    miliona z nim się nie rozmawia", czyli świadek Nawet z Lepperem o tym nie
    rozmawiał, a jedynie słyszał, ze podobno ma przyjąć łapówkę. Jeśli to ma
    być cały materiał dowodowy, to cieniutko to widzę.

    > Łapówkarzy trzeba ścigać, ale nie czekistowskimi metodami.

    Nie, no z czekistami, to ma akurat niewiele wspólnego. Ich metody opisał w
    którejś książce fajno Suworow:

    - Żądam adwokata i sądu!
    - A po co nam sąd? W sądzie można wygrać, albo przegrać, a przecież my i
    tak wiemy, że mamy rację.

    > Podejrzewam, że szydło by wyszło z worka. Nie można zapominać o
    > sfałszowanej dokumentacji, to musiało by wyjść na jaw. Przecież po
    > odrolnieniu tej ziemi nie można było zabrać dokumentacji z MRolnictwa i
    > zapomnieć o sprawie.

    Jakby nie było łapówki, to by pewnie odrolnienia nie było. A jakby
    odrolnili, to bez łapówki by się tam kilka osób na zarzuty złapało, bo z
    tego co czytałem teoretycznie nie powinien przejść.

    > Całkowicie mam gdzieś Leppera (nosił wilk, ponieśli i wilka), ale jeśli
    > nie zostaną Lepperowi przedstawione zarzuty to sprawa już nie zostanie
    > wyjaśniona za kadencji PiSu. A wtedy będzie miał spore pole manewru.
    > De facto zwierzchnik zdymisjonował go w wyniku pomówienia.

    Zarzutów mu Neli postawią moim zdaniem.