eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa" › Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa"
  • Data: 2007-07-12 21:39:36
    Temat: Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa"
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No cóż, Lepper jest podejrzewany o korupcję przez niemogącą tego
    > udowodnić pisowską policję polityczną, za to braciszek PiSowskiego

    gdyby mogli to udowodnic to o 6 rano wpadliby z kamerami, konferencja
    prasowa bylaby przed domem Leppera a wielkie sukcesy PISu bylyby naglasniane
    ze to walka z korupcja.

    Sadze, ze sprawa umrze. Zarzutow nie bedzie.

    Icek

    PS A swoja droga to jest wg mnie popaprane, szukam 2 typow co jak im cos
    obiecam to maja glosno zeznawac ze maja dac 3 duze banki Kaczynskiemu. To
    czy go zamkna ??