eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa" › Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa"
  • Data: 2007-07-12 20:42:57
    Temat: Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa"
    Od: Michał <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > No ale to cokolwiek nie na temat. Gdyby przeciwko Lepperowi były dowody
    > popełnienia przestępstwa, to wówczas nie potrzebne by były prowokacje.
    > Prowokację stosuje się wówczas, gdy mamy wysokie prawdopodobieństwo, ale
    > nie mamy dowodów.

    No właśnie w wyniku prowokacji nie zdobyto tych dowodów. Jak na razie to
    wiadomo tylko, że go ktoś o coś Leppera _podejrzewał_ i _podejrzewa_. A
    więc nic nie ma więcej!

    Łapówkarzy trzeba ścigać, ale nie czekistowskimi metodami.

    > Uważam, że skoro operacja się nie udała, to nie należało forsować
    > realizacji "za wszelką cenę", tylko odpuścić i już. Zmontować drugą.
    > Faceci od łapówki (ci z CBA) by się zwinęli. 3 mln. zł wpłacono by
    > ponownie na konto i pewnie nikt by się o tym nie dowiedział, poza
    > kilkoma osobami. I to - na mój stan wiedzy o sprawie - uważam za błąd.

    Podejrzewam, że szydło by wyszło z worka. Nie można zapominać o
    sfałszowanej dokumentacji, to musiało by wyjść na jaw. Przecież po
    odrolnieniu tej ziemi nie można było zabrać dokumentacji z MRolnictwa i
    zapomnieć o sprawie.

    > Coś w to nie wierzę, ale zobaczymy.

    Całkowicie mam gdzieś Leppera (nosił wilk, ponieśli i wilka), ale jeśli
    nie zostaną Lepperowi przedstawione zarzuty to sprawa już nie zostanie
    wyjaśniona za kadencji PiSu. A wtedy będzie miał spore pole manewru.

    De facto zwierzchnik zdymisjonował go w wyniku pomówienia.

    --
    pzdr