eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa" › Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa"
  • Data: 2007-07-12 10:04:31
    Temat: Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa"
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 12, 11:54 am, Sowiecki Agent
    .pl> wrote:

    > tak tyle ze tutaj jest to az za bardzo widoczne. Idac tokiem rozumowania
    > jki prezentuja Kaczynscy, wystarczy pomowic kogos o przestepstwo by moc
    > go pozdegac do popelnienia podobnego, w rezultacie czlowiek ktory nigdy
    > moglby nie popelnic przestepstwo, poprzez wytworzenie takiej sytuacji
    > dopuszcza sie tego. (okazja czyni zlodziejem)
    > A z tego co sie orientuje przeprowadzono prowokacje n apodtsawie
    > pomowienia urzednikow, zadne z ich rzekomo przestepczych dzialan nie
    > zostalo uprawdopodobnione.
    >
    > P.

    Ziobro skomentowal artykul ktory sie jeszcze nie ukazal. I jaki z tego
    wniosek? Wystarczy obejrzec/przeczytac "Raport mniejszosci" by
    domyslec sie ze w piwnicach Ministerstwa sprawiedliwosci dziala grupa
    telepatow ktorzy pomagaja przeciwdzialac powstawaniu przestepst. A
    teraz przepraszam bo mam noz w kuchni i wlasnie mnie aresztuja za
    mozliwosc zabicia sasiada.