eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa" › Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa"
  • Data: 2007-07-12 13:10:56
    Temat: Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa"
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Buster napisał:
    > No cóż, nie jestem prawnikiem, ale wiele lat temu wyrobiłem sobie takie
    > zdanie: Ilu prawników tyle interpretacji prawa.

    Ale co tu jest do interpretacji?

    Pewna grupa ludzi - klasyfikacja: zorganizowana grupa przestępcza? -
    podjęła szereg działań mających na celu pozbawienie stanowiska jednego z
    (wice)premierów Polski.
    W tym celu wytworzyła fałszywe dokumenty, wprowadziła na ich podstawie w
    błąd szereg urzędników, w tym ministerstwa i stworzyła sytuację,w której
    nawet poprawnie działający premier PONOĆ dopuściłby się przestępstwa.

    Dla mnie sprawa jest jasna - w normalnym kraju Ziobro, Kamiński oraz
    pozostałe osoby biorące udział w tej grandzie natychmiast trafiłyby do
    aresztu.

    Niestety żyjemy w Polsce, gdzie jak widać sprawdza się teza Kaczorów, że
    rządzą nami służby specjalne. Tyle, że to właśnie za jego kandencji
    się sprawdza...

    Arek

    --

    www.hipnoza.info