  • Data: 2003-01-14 12:38:14
    Temat: Re: CB i zaklocenia
    Od: "Dan" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Dobrze by było, abyś w zgłoszeniu wskazał
    > ewentualnego winowajcę. Nie ma to nic wspólnego z
    > donosicielstwem. Rozglądnij się po antenach na sąsiednich
    > budynkach, a w zgłoszeniu opisz dokładnie objawy i czas
    > występowania zakłóceń. Popytaj też sąsiadów czy mają takie
    > problemy. Jak pamiętam to URTiP dostarcza specjalne
    > formularze zgłoszeń.

    Wielkie Dzieki za wyczerpujace informacje:)

    Wlasnie w tym caly problem, ze nie widac zadnych nowych
    anten i nie za bardzo mam nawet jak wskazac kto to
    (jakbym wiedzial to pewnie pokojowo najpierw porozmawialbym
    z taka osoba), dlatego szukam pomocy w instytucji ktora
    powinna miec odopowiednie urzadzenia i kompetencje do tego
    rodzaju dzialan.

    Pozdrawiam
    Dan