  • Data: 2022-06-19 06:56:39
    Temat: Re: Były policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę, że to chodzi głównie aby nie robiły tego osoby w wątpliwych
    > intecjach. Stąd wymóg uzyskania zgody. Coś po lini warunków, które
    > nalezy spełnić jeśli chce się posiadać broń.

    NIe sądzę, żeby chodziło akurat o to. Po prostu państwo uważa że ma
    monopol na przemoc a obywatele to jego niewolnicy.

    > Ze 3 posty wstecz mieliśmy rozgraniczenie, ale Ty coś wtedy parłeś na
    > walkę, a nie na brak formalnego pozwolenia.

    Prawdę mówiąc nie rozumiem. Pisałem, że obecnie panuje przekoanie że
    walka po stronie ukrainy dobrze, a ruskich źle. No tak wychodzi.

    > Ja nie kwestionuję interesu, a jedynie wrzucanie jakiegokolwiek
    > zabójstwa do kategorii społecznie nieszkodliwe.

    Ale nie mówimy o "zabójstwie" a o walce w obcej armii. To nie dokładnie
    to samo.

    Pozyjemy zobaczymy. Ja mówię, że raczej nikt za walkę po stronie ukr
    skazany nie będzie.

    > No to sąd weźmie to też pod uwagę.

    Być może.

    --