  • Data: 2022-07-08 15:10:09
    Temat: Re: Byłam w Warszawie źle zaparkowałam
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie wolno czy jedynie nie trzeba, bo i tak pieszy może sobie wszędzie chodzić?
    > Strefa zamieszkania może być duża, np. te całe "kwartały" na Ursynowie, gdzie w
    samym "kwartale" można się zgubić (najlepiej pokazuje to nazwa ulicy Meander ;), więc
    takie przejście dodatkowo można zrobić.

    Ale takie przejście sugeruje, że pieszy ma przejść przez przejście, a
    nie może poza. Tymczasem takie strefy powinno się po prostu traktować
    jak chodnik/deptak. Czy na chodniku też chcesz wyznaczać przejścia dla
    pieszych?

    > Szczególnie jak w strefie są "jezdnie", "chodniki" oraz "ciągi pieszo-jezdne"
    (różnice - szerokość i wysokość krawężnika) budowane jeszcze w czasach, gdy znaku
    "strefa zamieszkania" nie wynaleziono.

    To już trzeba zapytać właściciela terenu, dlaczego wyznaczył strefę
    zamieszkania na obszarze, gdzie są wydzielone chodniki. Jest to błąd
    (nie prawny, ale, że tak powiem, merytoryczny).

    --
    Liwiusz