  • Data: 2004-09-30 20:52:01
    Temat: Re: Byla firma nie wyplaca mi pensji...
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 17:00:27 +0200, Papik naskrobał(a):

    > Zgodnie z obietnicami "w zartach" nie mam dzisiaj na koncie pensji...
    > Wiem,ze osoba, ktora zajmuje sie przelewami, ma zakaz jakichkolwiek wplat na
    > moje konto...
    > Co w takim przypadku moge zrobic, dokad isc z tym wszystkim bajzlem..
    > A moze szepnac slowko naszym klientom,ze ex firma robi takie numery ?
    >
    > Pomozcie bo nie chce wytaczac dziala (PIP) na muche (ex firma)...

    Jeżeli chcesz na ostro to rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia z winy
    pracodawcy art 55 par 1^1 KP i sprawa w sądzie o nakaz zapłaty +
    odszkodowanie wygrana od ręki. Konsekwencje - jesteś bezrobotny :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org