    From: "Anna Maliszewska" <s...@i...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.konsumenci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Byl sobie list, a w liscie... No wlasnie.
    Date: Wed, 6 Feb 2002 16:11:34 +0100

    ja ci nie poradze gdzie sie zglosic ale doloze swoje przezycie
    3 lata temu dostalam od kolegi z niemiec widokówkę (w kopercie) na święta -
    fajna byla ręcznie robiona - ale poniewaz koperta byla gruba to kogos
    zainteresowala zapewne zawartość no i.........
    .......i dostalam widokówkę podartą na trzy częsci a na kopercie informacja
    iz przesyłka zostala uszkodzona :))))))))

    pozdrawiam
    anka
    Użytkownik "Michał G." <m...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skrawkami jakiegos papieru samoprzylepnego (niezbyt pewnie), a pieczatke
    > przystawiono gdzies z boku. Kiedy odebralem koperte na portierni
    akademika,
    > nie dosc, ze samoprzylepny papier byl odlepiony a koperta stala otworem,
    > po gumie i drobiazgu nie bylo sladu.
    >
    > Nie wiem, gdzie zginela zawartosc przesylki (clo, poczta, listonosz,
    > akademik?), ale brak należytego zabezpieczenia jej przez celnikow po
    > (komisyjnym mam nadzieje) otwarciu wydaje mi sie skandaliczne.
    >
    > Mam sie z tym pogodzic czy reklamowac i zadac zadoscuczynienia? Jak?
    Gdzie?