  • Data: 2005-08-28 18:45:48
    Temat: Re: Budynek na granicy dzialki
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    the_foe napisał(a):

    > mam wiec pytanka:
    > * jak sie dobrze odwolac od tej decyzji, na podstawie jakich paragrafow?

    A ja mam pytanie dlaczego jesteś upierdliwym sąsiadem. Budynek stoi,
    jest tylko adaptowany, więc żadna nowa bryła nie psuje ci widoku.

    Kobita adaptuje coś na swoim terenie, więc szczerze mówiąc nie wiem
    dlaczego masz do niej pretensje.

    Nic na Twojej działce nie stoi, nie mieszkasz tam, może coż uprawiasz,
    może nie? ale widać masz jakieś powody, że się czepiasz.

    Od takiego sąsiada odgrodziłbym się płotem sześciometrowym, a przy jego
    najbliższej inwestycji nasyłałbym kontrole co 15 minut. Nie z zemsty,
    tylko z dbałości o prawo.

    Cóż ona ci zrobiła? - żonę uwiodła?

    MAc