  • Data: 2005-08-28 18:51:41
    Temat: Re: Budynek na granicy dzialki
    Od: greenspan <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    MAc wrote:

    > A ja mam pytanie dlaczego jesteś upierdliwym sąsiadem. Budynek stoi,
    > jest tylko adaptowany, więc żadna nowa bryła nie psuje ci widoku.

    nie zupelnie. Po pierwsze to upierdliwy jest sasiad ignorujacy innego
    sasiada i robiacy samowolke. Po drugie, to zmiana z uzytkowania z
    komorki gospodarczej gdzie trzyma sie lopaty na mieszkanie, powoduje
    jednak ogromna roznice, gdzy jest to budynek graniczny.

    > Kobita adaptuje coś na swoim terenie, więc szczerze mówiąc nie wiem
    > dlaczego masz do niej pretensje.

    Widac w wielkim powazaniu masz ludzi dookola siebie. A moze by tak
    wybudowala toksyczne wysypisko smieci? Przeciez jej teren...

    > Nic na Twojej działce nie stoi, nie mieszkasz tam, może coż uprawiasz,
    > może nie? ale widać masz jakieś powody, że się czepiasz.
    >
    > Od takiego sąsiada odgrodziłbym się płotem sześciometrowym, a przy jego
    > najbliższej inwestycji nasyłałbym kontrole co 15 minut. Nie z zemsty,
    > tylko z dbałości o prawo.

    Zeby nasylac, to trzeba miec wszystko w porzadu po swojej stronie.

    > Cóż ona ci zrobiła? - żonę uwiodła?
    >
    > MAc

    Nie znamy szczegolow, ale z tego co widac zmiana uzytkowania moze byc
    uciazliwa dla sasiada. A wtedy dobre zachowanie nazely oczekiwac od
    sasiada ktory buduje sie.