  • Data: 2010-02-07 20:25:54
    Temat: Re: Buciory...
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem poza moją wiochą nic nie widziałem i nie słyszałem.

    Rzadka to w dzisiejszych czasach i odważna samokrytyka :)

    > babcia śp.

    Mądrej głowie dość po słowie ...czyli wierząca była.

    > powtarzała mi, że niktórzy wyżej ..... niż pewną część ciała

    Jedno słowo ominięte, drugie zastąpione. Czyli z kręgiem kulturowym nie jest
    tak źle :).

    > Przepraszam jesli uraziłem, ale wszak jestem z innego
    > kregu kulturowego i w świecie nie bywałem.

    Ja takoż niekształcony i w świecie nie bywały, tyle że sultus od sulta i
    sultum odróżnić potrafię, no i wiem skądem to przepisał :).

    Pozdrawiam

    Czapla