  • Data: 2010-02-08 05:01:34
    Temat: Re: Buciory...
    Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak pisałem wyżej, to pewnie nie są źli ludzie, tylko po prostu pewnych
    > rzeczy
    > nie wiedzą. A w wiedzę przekazą w sposób nieoficjalny i bez podstawy
    > prawnej
    > po prostu nie uwierzą, bo im się to w głowie nie mieści. Zwykłe różnice
    > kulturowe...

    A ty to musisz byc niezle medium czy inny nostradamus, ewentualnie oceniasz
    innych według siebie. Skad ty u licha wiesz jak zareaguja skoro
    (przynajmniej tak wynika z topica) z nimi po prostu nie porozmawiałes ?
    Skad wiecie co im sie w glowie miesci a co nie ? Wydumales se jakies roznice
    kulturowe i sam sie w nich zamknales. Zamiast sasiada udaj sie sam
    porozomawiac z "butownikami" bo chyba przeciez sie nie boisz prawda ? Skad
    wiesz czy sasiad byl napewno, moze tak tylko sobie gada bo tez ubzdural
    sobie roznice kulturowe tylko wstyd mu przyznac ze jednak porozmawiac nie
    byl ? Skad wiesz jakimi umiejetnosciami negocjacyjnymi dysponuje sasiad ?
    Moze nikłymi.

    Kane