  • Data: 2013-10-16 08:48:47
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.10.2013 04:46, p47 pisze:

    > Jeśli chodzi o artykuły w prasie "papierowerj" to wersja Ławy, którą on
    > w celu zrobienia szumu zgłosił do GW ukazała się tutaj:
    > http://www.archiwum.wyborcza.pl/Archiwum/1,0,4949366
    ,20071004WA-DLO,Tajne_centrum_Janki,.html

    > Jesli nie chcesz wydawac pieniędzy na jej przeczytanie (nie warto...),
    > to treść tego artykułu powtórzona jest np. tutaj:
    > http://wikimapia.org/759091/pl/CH-Janki

    Mhm. Pomijając nawet dość wątpliwe źródło (kto to jest ten "vangelis"??)
    - gdzie tam jest coś o pobiciu kogoś przeze mnie lub o mojej rzekomej
    odsiadce?

    p47 jak zwykle stosuje swoje ukochane, ubeckie metody. Biedak tylko
    żałuje, że nie może legalnie ludzi torturować.

    [ciach manipulacje]

    Drogi anonimie bez krzyny honoru! Widzę, że powolutku zaczynasz się
    delikatnie wycofywać z niektórych swoich pomówień - czyżbyś dostał już
    wezwanie na przesłuchanie?

    Ale jest już za późno - masz przesrane i jedyne co cię uratuje to wyjazd
    daaaaaaaaaaleko za granicę, gdzie polska jurysdykcja nie sięga.