  • Data: 2006-01-07 15:41:54
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: websafe <w...@s...over.the.rain.bow> szukaj wiadomości tego autora

    ape wrote:
> [...]
    > (mowie tu o metrze z rozbudowana siecia linii i zapewniajacym szybki
    > oraz funkcjonalny transport mieszkancow wielomilionowego miasta)
    > nie potrafisz sobie wyobrazic marketu bez namolnej bandy ochroniarzy
    > pouczajacych cie z czym mozesz wejsc lub ktoredy masz wychodzic?
    > nie potrafisz sobie wyobrazic, ze tuz za odra, tatrami czy sudetami
    > konczy sie nasza rodzima malostkowosc i glupkowate moralozatorstwo, a
    > zaczyna sie normalna europa, w ktorej miedzy innymi naczelna dewiza
    > handlu i uslug jest zasada: nasz klient - nasz pan?

    Strasznie Cię do władzy rwie. Powinieneś się odstresować bo
    same przykrości Cię spotykają w tej Polsce, wśród tego "małostkowego"
    społeczeństwa. Ciekaw zatem jestem, czemu nie wyjedziesz do
    raju, tuż za Odrę, Tatry i Sudety? Ach, zapomniałem,
    do władzy Cię rwie i pewnie czekasz na wybory :> Mnie się zdaje,
    że albo masz niską samoocenę albo żyjesz w ciągłym stresie...
    Spróbuj dostrzec plusy w swoim otoczeniu, spojrzeć na pewne sprawy
    z kilku stron, zainteresować się tematem, wyobrazić sobie pewne sytuacje,
    pomyśleć abstrakcyjnie i w większej skali. Nie idź tylko jednym torem -
    w ten sposób już zawsze będziesz nieszczęśliwy. Zobacz jak nazywasz tych
    ochroniarzy, automatycznie traktujesz ich jako gorszych od siebie,
    a przecież robiąc to, sam 'zniżasz się' do ich "bandyckiego" poziomu.

    Hipokryzja?

    I czy Ty aby wziąłeś pod uwagę choć 1% wszystkich tych powodów,
    dla których wyjscie/wejscie jest tu, a nie tam, z tych które analizowali
    specjaliści projektujący/zarządzający takimi obiektami i ludzie
    odpowiedzialni choćby za bezpieczeństwo i funkcjonalność takich
    obiektów ??? Czyli również Twoje bezpieczeństwo i funkcjonalność
    dla Ciebie, której niestety nie chcesz dostrzec?

    Mnie się jednak wydaje, że pomyślałeś tylko o wygodzie
    swojej (jednostki) i to w bardzo małym zakresie pomyślałeś.
    Niestety nie jesteś pępkiem świata. Zresztą, pępki nie robią
    zakupów i nie jeżdżą metrem.

    Pozwolę sobie na coś takiego:

    > zaczyna sie normalna europa, w ktorej miedzy innymi naczelna dewiza
    > handlu i uslug jest zasada: nasz klient - nasz pan?

    Rozumiem, że nigdy w zyciu nie chciałbyś pracować gdzieś w "normalnej"
    Europie w sklepie, bo czułbyś się wtedy jak ktoś gorszy? Wtedy pewnie
    szlag by Cię trafiał, gdyby jakiś "namolny" baran próbował wejść wyjściem
    albo wyjść wejściem - lub co gorsza, zrobić to dwukrotnie na Twojej zmianie?

    > czy cos jeszcze mam wyjasnic?

    1. Dlaczego masz takie negatywne podejście do tego co Cie otacza?
    2. Czy będziesz próbował pogodzić się z tym, że najwidoczniej
    nie jesteś predestynowany do przebywania w takich miejscach
    jak metro i hipermarkety i zaczniesz jeździć bryczką na jarmark?