  • Data: 2008-10-06 20:26:17
    Temat: Re: Braki formalne a sygnatura akt
    Od: Simon <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > W to nie wierze. Jaki niby wniosek został oddalony? Po sprzeciwie nakaz
    > traci moc, ale nie oznacza to oddalenia czegokolwiek.

    Cytat z poznanowienia sądu:

    "Sąd (...) w przedmiocie wniosku wierzyciela z dnia (...) o nadanie klauzuli
    wykonywalności nakazowi zapłaty w postępowaniu upominawczym postanawia:
    oddalić wniosek."

    Tyle napisał mi sąd. Co się kryja za tymi słowami, nie wiem, ale wyrażnie
    napisane jest ze jakiś wniosek został oddalony.