  • Data: 2015-03-05 14:47:29
    Temat: Re: Brak swobody zapoznania się z umową
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2015 o 12:42, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Nie, nie musi, bo NIE PROPONUJE pisemnej umowy (ani jej wzorca)!
    > Od samego początku mowa o "papierze do podpisania" który*proponuje*
    > dostawca/sprzedawca!
    >
    > Stawiasz przeszkody tam gdzie ich nie ma, czepiaszsięwaćpan!

    No nie do końca się czepia. Bo taka szlachetna idea skończy się tym, że
    będzie dodatkowy ptaszek pod umową "oświadczam że otrzymałem egzemplarz
    umowy i miałem możliwość zapoznania się z nim".

    Gdyby z tego zrobić przepis karny, że pracownik np. telekomu który nie
    daje do wglądu umowy której podpisanie proponuje popełnia przestępstwo
    zagrożone karą do lat ..., to być może to by miało szansę działać. Tylko
    że IMHO to by była "lekka" przesada.

    p. m.