  • Data: 2015-03-05 15:25:57
    Temat: Re: Brak swobody zapoznania się z umową
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-05 14:47, m pisze:
    > Gdyby z tego zrobić przepis karny, że pracownik np. telekomu który nie
    > daje do wglądu umowy której podpisanie proponuje popełnia przestępstwo
    > zagrożone karą do lat ..., to być może to by miało szansę działać. Tylko
    > że IMHO to by była "lekka" przesada.

    sam przepis nic nie znaczy - jeśli jest nieegzekwowany. Przetrzymywanie
    dowodów osobistych jako zastaw za wypożyczany sprzęt jest niezgodne z
    prawem od bardzo dawna, a w sumie teraz mamy dopiero pierwsze kampanie
    społeczne uczulające przed tym procederem. A najlepsze jest to, że jak
    zapytałem w dawnych czasach takiej pani, czy nie boi się konsekwencji -
    stwierdziła, że burmistrz takie przepisy wymyślił i oni sie stosują...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl